Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Ange företagsinformation och välj moduler

Företagsinställningar hittar du genom att klicka på kugghjulet uppe till höger. 

 

 

Då öppnas administrationsmenyn där du väljer Företagsinställningar under Generellt. 
Kontrollera det som redan är ifyllt och fyll på med er information. 
Denna information används bland annat på offerter och projektutskrifter. 

Primärkontakt 

Detta är den som står som huvudansvarig för ert konto.
Användaren som står som primärkontakt kan inte raderas, för att kunna väljas som primärkontakt måste man ha licensen Total och behörigheten Systeminställningar.

Logotype

Här kan du välja en bildfil som finns lokalt på datorn efter att ha valt att ladda upp en fil.
Formaten som stöds är jpg, jpeg samt png. Logotypen visas på rapporter, orderutskrifter och offerter.

 

 

Moduler 

Här ställer du in vilka moduler som ska vara aktiva.
Här aktiveras även tillval så som möjlighet att skicka meddelanden till de kunder ni har i partnerportalen samt Upp och nedskrivning av tid vid fakturering som innebär att man kan justera det fakturerbara värdet på tiden inne i fakturaunderlaget och att ändringen då återspeglas i projektet.