Hoppa till innehåll
Svenska
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) - Om kopplingen slutat fungera

Om kopplingen till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) har slutat fungera måste du först ta bort den gamla kopplingen i Blikk och sedan aktivera kopplingen på nytt.  

Du gör detta Via Inställningar(Kugghjulet)> Integrationer> Ekonomisystem

 

När du har tagit bort kopplingen så väljer du Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) som ekonomisystem och anger dina inloggningsuppgifter för Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) för att återaktivera kopplingen. 

Om du byter lösenord till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi) så behöver kopplingen inne i Blikk göras om enligt ovanstående, detta då Blikk då inte längre har korrekta kommunikationsuppgifter till Spiris Bokföring & Fakturering (f.d. Visma eEkonomi).