Vad skiljer support från konsulthjälp?
Som kund kan du komma i kontakt med både support och implementationskonsulter. Men vad skiljer dem åt?
Här har vi sammanställt några konkreta exempel. Är du osäker är du alltid välkommen att fråga så hjälper vi dig!
Förenklat kan man säga att supporten hjälper dig med korta frågor i ditt dagliga Blikk-användande medan konsulting ger skräddarsydd hjälp för att komma igång med just era inställningar.
Med hjälp av våra duktiga konsulter kan du spara mycket tid och självstudier i samband med införandet av Blikk, en ny modul eller vid en större ändring av löne- eller ekonomisystem.
Välkommen att boka en tid: Uppstartshjälp & rådgivning
Tables can't be imported directly. Please insert an image of your table which can be found here.
AktivitetVart ska jag vända mig?
Tables can't be imported directly. Please insert an image of your table which can be found here.
ÄmneVad kan support svara påVad kan konsult svara på